کارگاه آموزشی «برند آفرینی در کسب‌وکار»

کارگاه آموزشی «برند آفرینی در کسب‌وکار»

۱۳ مهر ۱۳۹۷
تهران- خیابان امیرآباد شمالی- خیابان هیئت- نبش خیابان گردآفرید- پلاک ۱۵- پارک علم و فناوری مدرس
برگزار کننده
کارگاه آموزشی «برند آفرینی در کسب‌وکار»

نوآفرینان

کارگاه آموزشی « برند آفرینی در کسب‌وکار» روز جمعه ۱۳ مهرماه ۱۳۹۷ از ساعت ۱۴ تا ۱۸ در تهران برگزار می‌شود.

 

درباره رویداد:

برندهای زیادی در طول چند سال اخیر در کشورمان متولدشده‌اند. بعضی موفق بوده‌اند و برخی از گردونه رقابت حذف‌شده‌اند. امروزه برخلاف تفکر اکثر صاحبان کسب‌وکار، پیشرفت کسب‌وکارهای کوچک هم، وابستگی بسیاری به برندینگ دارد و یکی از دلایل مهم شکست استارت‌آپ‌ها، عدم پیروی از دستورالعمل‌های علمی برند سازی است.

می‌توان گفت برندینگ یکی از استراتژی‌ها و راه‌حل مناسبی جهت رونق کسب‌وکارها و زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپا را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل کند.

 برندسازی خیلی فراتر از یک لوگوی پرزرق‌وبرق و یک طراحی خوب برای وب‌سایت است و بدون یک برندسازی قوی و واضح، اعتماد مردم به محصولات و خدمات شما بسیار سخت خواهد بود. برندینگ به مخاطبان و کاربران شما نشان می‌دهد که هویت شما به‌عنوان یک کسب‌وکار چیست و به آن‌ها کمک می‌کند بدانند باید انتظار چه چیزی را از سوی شما داشته باشند.

 

سرفصل‌های کارگاه:

بخش اول : مقدمات

  • چرا برند و برندینگ اهمیت دارد و مزایای آن چیست؟
  • برند چیست؟ چه چیزهایی برند نیست؟
  • فرآیند خلق یک برند چگونه است؟ هفت گام برند آفرینی

بخش دوم : تشریح هویت‌های پنج‌گانه برند

  • هویت استراتژیک برند و معماری برند
  • هویت مفهومی برند (جایگاه سازی برند، قول برند، شخصیت برند)
  • هویت کلامی برند
  • هویت بصری برند
  • هویت حسی برند
  • اشاره اجمالی به ابزار و رسانه‌های ارتباطی ( کمپین ۳۶۰ تبلیغاتی - IMC )

بخش سوم : مطالعه موردی

  • مرور یک پروژه انجام‌شده (چگونگی خلق برند و تدوین اسناد استراتژیک آن)