معرفی کتاب «بازاریابی اینترنتی به زبان آدمیزاد»

معرفی کتاب «بازاریابی اینترنتی به زبان آدمیزاد»

نویسنده: جان آرنولد

مترجم: مرجان قورچیان

ناشر: انتشارات هیرمند

نوبت و سال چاپ: چاپ اول –  ۱۳۹۳

تعداد صفحه: ۳۷۲ صفحه 

قطع: وزیری

مراجعه به وب‌سایت

برقراری ارتباط با مشتریان کار آسانی است اما تشویق‌ آن‌ها به خرید به این آسانی نیست. راهبرد بازاریابی اینترنتی هنگامی موفق است که بتواند مشتری را جذب و با او ارتباط برقرار کند.

بازاریابی ایمیلی فرصتی برای تجربه هیجان وفاداری روزافزون مشتریان، تجارت مستمر و پایدار و در عین‌حال ناراحتی از ایمیل‌های برگشتی، درخواست‌های لغو اشتراک و گزارش‌های اسپم است.

کتاب «بازاریابی اینترنتی به زبان آدمیزاد» کارهایی لازم برای تهیه و ارسال ایمیل‌های موردنظر مشتریان فعلی و بالقوه را نشان می‌دهد. و به مخاطبانش توضیح می دهد که چگونه از اصول بازاریابی و تجارت در راهبرد ایمیلی‌تان برای بیشینه کردن سود و دستیابی  به اهداف معنادار و ارزشمند استفاده کنند و با استفاده از قالب‌های ایمیل برای طراحی ایمیل‌های بازاریابی با ظاهر حرفه‌ای، محتوایی تهیه کنند که با طرح مورد نظرشان هماهنگ باشد.

بازاریابان ایمیلی همواره در معرض خطر مقتضیات قانونی، بی‌اعتمادی مشتری و فیلتر و مسدود کردن میلیاردها ایمیل ناخواسته توسط سرویس دهندگان اینترنتی قرار دارند. این کتاب به آن‌ها نشان می‌دهد که چگونه به استانداردهای حرفه‌ای اعتماد کنند، ایمیل رسانی را بهبود بخشند و راهبردهای بازاریابی ایمیلی را با توجه به قوانین کنونی اجرا کنند.


این کتاب به سوالات مطرح شده در باره بازاریابی ایمیلی پاسخ می دهد و ایده‌ها ونکاتی را برای اجرای مراحل مختلف عملیات موفق بازاریابی در اختیار قرار می‌دهد. روش ساختن لیست باکیفیت از مشتریان،  آموزش نکتاتی درباره کسب اجازه و تشویش مشترکان به انجام کارهای درخواستی در ایمیل، نکاتی کاربردی درباره استفاده از گزارش‌های رهگیری ایمیل، تحلیل علم وب و استفاده از ایمیل برای بهبود موتور جست‌وجو، وبلاگ و دیگر فناوری‌های روز برای عمیق کردن روابط با مشتریان از دیگر نکاتی است که در این کتاب درباره آن‌ها صحبت می‌شود.

کتاب «بازاریابی اینترنتی به زبان آدمیزاد» در ۵ فصل «آغاز کار با بازاریابی اینترنتی»، «تنظیم راهبرد بازاریابی اینترنتی»، « ساختن لیست ایمیل موثر»، « ارسال و پیگیری ایمیل» و «ده‌تایی‌ها» تدوین شده است.